miercuri, 6 mai 2009

nu ne-a anuntat si pe noi nimeni?

Am un prieten care mi-a povestit o stire protv. Cica era o gasca de tigani care fura noapte de noapte dintr-un depozit de fiare vechi. Sătul de furturi, patronul a angajat o companie de paza dotata cu caini pitbull. A venit noaptea, au sarit tiganii gardul si dupa ce i-au lasat sa inainteze suficient in curte ca sa fie siguri ca nu mai scapa, paznicii au dat drumul la caini. I-au facut zdrente, le-a facut cururile ferfenita si le-a rupt hainele de pe ei, i-au tarat prin noroi si le-au infipt coltii in nasurile borcanate. Si apar tiganii vere la televezor pe patul de spital la urgente la Floreasca. Si le ia interviu. Si zice unu de era mai bulibasa cu mustati de alea mari:”pai e normal asa domnule? e normal sa bage caini si sa nu ne anunte si pe noi nimeni?”iar alt intervievat spunea cu jumatate de gura avand capul bandajat si mainile invelite in gips”daca nu ne-a anuntat si pe noi nimeni ca a’ bagat caini…….” Si in fata spitalului mare adunatura de pirande si toate strigau cat le tineau plamanii si faceau mare taraboi: “e da di ce? ah? pai e corect asa? sa bage caini si sa nu anunte pe nimeni?”

Asta simt de cateva zile. Ca nu m-a anuntat si pe mine nimeni.

Mi-am dezactivat pentru cateva minute antivirusul si firewallul si mi s-a instalat un virus in calculator care a avut timp sa imi fure datele contului de yahoo si sa-mi inlocuiasca parola.

Ma simt nedreptatit si imi vine sa zic: “pai e normal asa , de ce nu ne-a anuntat si pe noi nimeni ca au bagat virusi?

Un comentariu:

MERSI DE COMMENT!